پادکست آمپاژ، پادکستی برای شما که از موسیقی تکراری خسته اید

پادکست آمپاژ، پادکستی برای شما که از موسیقی تکراری خسته اید

پادکست آمپاژ خودش رو این طور معرفی می کنه:

“پادکست آمپاژ سعی میکنه صدایی که شنیده نمیشن رو بیان کنه و درمورد موسیقی اطلاعات بده و هنرمند هایی که نمی تونن از رسانه های دیگه کارشون رو پخش کنن رو معرفی کنه”

امروز اپیزود صفر(معرفی) پادکست آمپاژ رو گوش دادم و حسابی سر کیف اومدم. یه پادکست پر انرژی در مورد #موسیقی, که با کیفیت و خیلی حرفه ای ضبط و تدوین شده. ریتم بسیار خوب و عالی داره و در طول گوش دادنش آدم به هیچ وجه خسته نمی شه. گذشته از کیفیت تکنیکی خوب, محتوای این پادکست هم بسیار بسیار جذابه.

در اپیزود معرفی, در این باره توضیح می دهند که چه طور مافیای پخش موسیقی در پشت پرده, سلیقه های عامه مردم رو کنترل می کنند و تحت تاثیر قرار می دن, طوری که در اغلب رسانه هایی که موسیقی پخش می کنند, شما چیزهای مشابه, با خواننده های تکراری, صداهایی که همه شبیه به هم هست و موسیقی سطح نازل می شنوید. در این اپیزود با یه حساب سرانگشتی, متوجه میشیم که چه طوری این سبک از موسیقی با پرداخت مقداری پول, در صدر محتوای شنیداری ما قرار می گیره و پیدا کردن هر چیزی غیر از اونا کار سختی میشه.

و اما, خواننده ها و آهنگ سازهای کار بلد و مستقل کجا هستند؟ پادکست آمپاژ قراره اون ها رو به ما معرفی کنه. گروه های موسیقی که کارهاشون پشت در مجوز, یا گرفتن اسپانسر یا پخش کننده هایی گیر کرده که سلیقه خودشون رو به بازار تحمیل می کنند.

خب پس اگه شما هم مثل من رغبتتون رو به گوش دادن موسیقی هایی که در فضای موسیقی ایران, چه از سایت های اینترنتی, چه کانال های ماهواره ای روی سرمون می باره رو از دست دادید و گوشتون تشنه شنیدن چیز جدید و باارزش تریه, پادکست آمپاژ رو از دست ندید.

حال و هوای پادکست, حال و هوای بچه های موسیقی بازه. موسیقی راک و جز و متال و …, انتخاب موسیقی هایی که بین گفتگوها قرار می دهند, آدم رو سر وجد میاره و حس می کنم شاید بتونه من رو دوباره با حال و هوای این نوع موسیقی که کل نوجوونی و دهه بیست زندگیم رو باهاش گذروندم, آشتی بده.

پادکست تا حالا سه اپیزود منتشر کرده, امروز بر حسب تقدیر و همراهی نکردن اینترنت, بعد از اپیزود معرفی به جای اپیزود اول, سومین اپیزود رو که در مورد صدای زنان در موسیقی ایرانی بود گوش دادم و به همون خوبی بود که در اپیزود معرفی وعده داده بودند.

هیچ می دونستید توی تهران گروه های موسیقی راک کاملا زنونه وجود داره که کنسرت هایی با حضور خانم ها می گذارند؟ گرچه کمی متناقض و عجیب به نظر میاد, ولی دنبال کردن کار این عاشقان موسیقی که کمتر تریبونی برای معرفی خودشون دارند, به نظر جذاب میاد.

اگه براتون سواله چطوری پادکست ها رو گوش کنید یه سری به این پست بزنید با کدوم اپ یا پلتفرم پادکست گوش می دید؟

رادیو لاله در شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام

اکانت توییتر

اکانت اینستاگرام

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.